2009. ápr 16.

Április 16-án valami megváltozott

írta: AdamT
Április 16-án valami megváltozott

Egyszerűen meg vagyok döbbenve. Elmélázok, és azon töprengek, hogy elhihetem-e azt, amit olvasok. De aztán eszembe jut, hogy biztos tévedés, csak mára nem volt hír, aztán valamit címlapra kellett tenni. Egyre jobban belemélyülök a részletekbe, olvasom lassan már mindenhol, de ugyanazt írják. Sőt még a rádió is bemondta. Több csatornán. Ennyire meg lennének vezetve? Vagy ez is része a kormány próbálkozásának? Ennyire a kezében tartja a médiát, hogy mindenhonnan ugyanazt a hazugságot nyomják? Nézem, hogy már blogokon is írnak róla. A nemzetbiztonság csinálja, biztosan. Próbálom kideríteni, hogy mi történhetett, mert nem vagyok hajlandó elhinni a hírt:

Vahl Tamás visszalépett, ugyanis kiderült, hogy az SAP versenytilalmi dolgokba keveredett még az ő ügyvezetőségének idejében. Vahl Tamás nem lesz gazdasági miniszter.

Ezt akarják nekem Magyarországon beadni. 2009-ben! Ezt! Hihetetlen. Ne mondják már nekem, hogy ilyen van! Itt soha, semminek nem volt következménye.

Vagy lehet, hogy a hír igaz? Lehet, hogy valami megváltozik? Áhh, ebbe bele se merek gondolni.

Szólj hozzá

politika mszp kormány válság irónia következmény nemigazország vahl bajani