2009. jún 29.

Mesterházy szembenézése - nevetséges

írta: AdamT
Mesterházy szembenézése - nevetséges

Attila, bár nem ismerjük egymást, de fiatal vagy, szóval engedd meg, hogy tegezzelek. Most tök komolyan bemondod az én arcomba is a médián keresztül, hogy az MSZP szembe mert nézni a válsággal?! Jó, persze, ez is egyfajta szembenézés, megértem én, de úgy lelked mélyén büszke vagy rá, hogy szoci vagy? Mármint szerinted a kis csapatod tényleg minden tőle telhetőt megtett, hogy elkerüljük a válságot? Miért van az, hogy rajtunk kívül csak Románia és Ukrajna nyúlt érdemben IMF hitelhez a válságra való hivatkozással? Miért van az, hogy mindkét ország - bár területe, lakossága lényegesen nagyobb hazánkénál - kevesebb hitelt vett fel? Ti mindent jól csináltatok, szembenéztetek a bajjal és eladósítottátok az országot. Nem gondolod, hogy ezek után szánalmasan pofátlan dolog benyalni a saját kormányodnak ezzel a dumával? Komolyan azt hiszed, hogy bármire is büszke lehet az MSZP? Megértem ám, hogy ilyen fiatalon nagyszerű dolog frakcióvezetőnek lenni, de nem ciki mégis? Szerintem az. A Magyar Szétlopó Párt frakcióvezetőjének lenni ciki. Az meg egyenesen pofátlan, hogy ebben a helyzetben fényezed a kormányt. Elkúrtátok, ezt te is tudod. Nem kicsit, nagyon.

 

Szólj hozzá

gyurcsány gazdaságpolitika hányinger hihetetlen pofátlanság mesterházy elkúrtátok