2009. jún 09.

Feri, a feledésbe merülő

írta: AdamT
Feri, a feledésbe merülő

Bevallom, hogy ma beleolvastam Gyurcsány Ferenc blogjába, de ez még nem ok arra, hogy megöljetek. Igérem, hogy nem kommenteltem. Viszont jókat szórakoztam minden soron. Elképzeltem az ex-miniszterelnököt ahogy "falja" a könyveket, válogatás nélkül. De a kedvenc részem mégis ez volt:

A közélet első vonalából visszahúzódtam. Persze figyelem, hogy mit tesz a kormány, mit mondanak, csinálnak a pártok. Találkozom emberekkel, beszélek velük, tájékozódom. Olvasom, hallom, hogy van, aki ennél aktívabb szerepet szeretne látni tőlem. Én ebben a helyzetben a visszafogottságot tartom magamra számára követendőnek. 

Feri! Húzódj is vissza! Akinek többmilliárdos vagyona van, annak nem kell nagyon mást tenni. Olvass, találkozz, egyeztess, nézz sok DVD-t és beszélgess Klárikával. Ha azt nem is sikerült elérned, hogy kapj egy sort majd a történelem könyvekben, arra azért futotta, hogy soha életedben nem kell már dolgoznod. Amiatt meg ne szomorkodj, hogy téged hibáztatnak mindenért most a pártban. Ez is csak egy szerep volt.

Szólj hozzá

blog mszp gyurcsány kapcsolat klárika nyugalom