2009. júl 26.

F1 Magyar Nagydíj - Képes beszámoló

írta: AdamT
F1 Magyar Nagydíj - Képes beszámoló

Rendhagyó poszttal jelentkezünk, ugyanis volt szerencsém kilátogatni Mogyoródra, ahol megtekinthettem a gyors autókat. Az élet igazságtalanságai közé tartozik, hogy valaki ingyen kijuthat olyan helyre, ahová más azért nem jut el, mert nem engedheti meg magának. A dolog igazi pikantériája, igazságtalansága mégsem abban rejlik, hogy ajándékjeggyel jutottam be a Hungaroringre, hanem az, hogy engem alapvetően nem is érdekelt. Én csak színes autókat láttam, amik nagy zajjal, visítva, süvítve rótták a köröket. Meg persze pár mintás bukósisakot, de hogy melyik kié, no én nem tudom. A kint töltött pár óra alatt nem sikerült megtalálnom az F1-ben rejlő szépséget, de úgy látszik, hogy sokan képesek rajongani a pilótákért és az istállókért.

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Értem én, hogy emberek ezrei jönnek távoli országokból azért, hogy a hőség dacára is éltessék versenyzőjüket, és azt is megértem, hogy ez sok embernek szenvedélyévé vált...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De az valahogy nehezen fér a fejembe, hogy hogy lehet egy gyros-ért 2500 forintot elkérni. Értem én, hogy valamiből ki kell termelni a bódék bérleti díját, de 2500-ért egy gyros-t? Áhh...


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá

f1 rablás hungaroring pofátlan