2009. júl 03.

Nem értem a lakásvásárlási illetéket

írta: AdamT
Nem értem a lakásvásárlási illetéket

Vagyis azt értem, hogy az állam pénzt akar tőlem elvenni. Azt már kevésbé értem, hogy miért. Vettem egy lakást, ami igazából nem is az enyém, ugyanis az ingatlan vételárának nagyjából 90%-át fedezi hitel. 30 évre adósítottam el magam, de félreértés ne legyen, ez nem panasz, hisz sokan nem kaptak volna hitelt. Node... Azért fizessek be az államnak 650.000 forintot, mert 30 évre felvettem hitelt? S bár a lakás az enyém (tulajdonjog), a bank beleegyezése nélkül még csak nem is pisloghatok egy jót a konyhában vacsora után.

Egyébként választhatok: 2 évig törlesztek havi 27.000 forintot azért, mert felvettem egy hitelt aminek a havi törlesztője cirka 100.000 forint, vagy egyben befizetem a 650.000 forintot. Mindezt persze abból a fizetésből kéne megoldanom, aminek élből levágja az állam a felét mielőtt kézhez kapnám.

Szólj hozzá