2008. máj 24.

Borkultúra lovacskákkal

írta: AdamT
Borkultúra lovacskákkal

Idén kihagyom Etyeket. Tavaly voltam és gazdagodtam egy pár tapasztalattal. Jelzem, nem ezért nem megyek.
Szóval trend. Az újgazdag, ügyeskedő-vállalkozó, multiközépvezető, bankárközgazdász brigád egy finom betekintést engedett nekem tavaly abba, hogy mi is az elit trend. Itt nem láttam boxolócipőbe, rikítórózsaszínbe, csipkéshálóba burkolózó lányokat és nem voltak terepgatyás, gagyitornacipős urak. Itt kérem az elit volt. Lovaspólós embléma, kicsi zászlócska (piros-fehér), esetleg egy T betű kissé ovális tetővel, lombos fa, meg ilyenek voltak. Általában lehetetlen, de mégis tartózkodó színekben. A gallérok felhajtva, a napszemüvegek pedg szigorúan legalább a magyar minimálbér árába kerülnek. Persze lehet drágább is. Nem tagadom, én is asszimilálódtam. Tehát annak, hogy nem megyek, két következménye is van:
1. Nem tudom, hogy pontosan mi az aktuális trend
2. Kihagytam pár finom bort
Szólj hozzá