2008. júl 07.

Mentős vs. Buzi

írta: AdamT
Mentős vs. Buzi

Olvasom az indexen, hogy a mentősnő nem segített egy asszonynak, aki a könnygáztól rosszul lett. Namármost ez parasztság. Nem kicsit, nagyon. Szerintem ezzel minden "normális" ember egyet tud érteni. Mentős => segít és nem ítélkezik.

Itt vége is lehetne a mondókámnak, de a cikkben volt egy hivatkozás is és sajnos elolvastam. Ahogy megnyitottam a linket, nyálhabos lett a monitorom. Nem is tudom, hogy miért... De a kedvenc részem gyorsan ide is biggyesztem:

Megtagadták a segítséget a leplezetlenül a randalírozó, gyűlölködő ellentüntetőkkel szimpatizáló mentősök a szombati melegfevonuláson az egyik felvonuló cukorbeteg édesanyjától, aki rosszul lett a rendőrség által a fasiszták ellen bevetett könnygáztól.

Nem általánosít, elfogulatlan és tárgyilagos. Szeretem az ilyet.

Szólj hozzá